TrenerOK – czy to dobry serwis?   Lipiec 18th, 2011

Czy serwis o kulturystyce bez forum to dobry pomysł?

W/w witryna oparta jest na filmach instruktażowych. Artykuły są jedynie dodatkiem. Taki był nasz cel, jako autorów, od początku. Jako redaktor serwisu ciągle sobie zadaję pytanie czy tak powinno być dalej czy coś ważnego pomijamy?

Zanim powstał TrenerOK oglądałem wiele serwisów o kulturystyce i tematach pokrewnych. Większość z nich posiada forum a niektóre to właściwie tyko fora.

Grzebiąc po tych serwisach zobaczyłem jak dużo informacji one zawierają. Dzięki możliwości swobodnej wypowiedzi skupiają ogromne rzesze trenujących. To z pewnością duży plus – wymieniać się doświadczeniami. W moim przekonaniu jest jednak w tym też duży minus.  By znaleźć wartościowe informacje trzeba długo szukać a przyjmowanie informacji, które będą miały wpływ na trening internauty jest obarczone ogromnym ryzykiem, że zawierają niewłaściwą treść.

Dzisiaj, po tych 2 latach doświadczeń jestem przekonany jeszcze bardziej, że porady zaufanej osoby nic nie przebije. Oczywiście nie śmiem twierdzić, że nasze porady na łamach serwisu czy kursów dają wszystkie odpowiedzi bo temat jest bardzo szeroki. Są jednak zasady ogólne, choć czasami widoczne po wielu latach doświadczeń i edukacji, które trzeba poznać by mieć znaczące osiągnięcia.

Staramy się w naszych materiałach zachęcać Naszych Użytkowników do tego, by każdy sympatyk sportów siłowych edukował się i poznawał własny organizm. Widzimy też jak różne doświadczenie posiadają nasi „Userzy”.

Kulturystyka rekreacyjna, jaką uprawia ogromna większość, jest specyficzną formą sportu. Odróżnia się jednak bardzo od wyczynu, który wymaga nieprawdopobonej determinacji, wyrzeczeń, nakładów finansowych, doskonałej genetyki itp. Mimo to też jest dyscypliną wymagającą systematyczności, dyscypliny i sporej wiedzy.

Większość trenuje w piwnicach, garażach oraz małych siłowniach i nigdy nie rozmawiała bezpośrednio z profesjonalnym trenerem. To „chałupnictwo” ma przeróżne oblicza a tylko nieliczni potrafią przetrwać pierwsze okresy stagnacji i zbudować sylwetki godne podziwu. Kulturystyka jest sportem często towarzyszącym innym dyscyplinom gdyż prawie każdy chłopak marzy o większych muskułach i ponadprzeciętnej sile. Warto ją trenować, szczególnie właśnie w wersji rekreacyjnej bo przynosi wielkie korzyści dla zdrowia, samopoczucia i kondycji. Ta rekreacja wcale nie oznacza lekkiego treningu czy braku dyscypliny dietetycznej.

Zapraszam Cię do dyskusji na temat serwisu TrenerOK, szczerej i nieskrępowanej.

This entry was posted on poniedziałek, Lipiec 18th, 2011 at 3:54 pm and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.You can leave a response, or trackback from your own site.

25 komentarzy

Lipiec 18th, 2011 at 5:35 pm
Michał pisze:

Witam. Panowie robicie dobrą robotę. Forum nie jest potrzebne. Na Waszych nagraniach jest wszystko jasno wytłumaczone. Pozdrawiam i dziękuje.

Lipiec 18th, 2011 at 8:25 pm
Marcin pisze:

Witam serdecznie. Trafiłem na Wasz serwis zupełnie przypadkiem i korzystam z niego jakieś pół roku, jestem zafascynowany Panem Jankiem, który potrafi przekazać najdrobniejsze szczegóły z każdego wykonywanego ćwiczenia. Nie jedna jego rada dała mi już zadowalające efekty. Wielki szacunek. Pozdrawiam cały zespół „TrenerOk” i zostaję nadal wiernym użytkownikiem.
Marcin

Lipiec 19th, 2011 at 10:39 am
Mirosław pisze:

Z wypowiedziami na forum jest różnie ile postów tyle opinii :) i punkty widzenia.Bardzo często się zdarza, że pierwotny temat nagle traci się gdzieś w gąszczu postów i forumowicze piszą o czymś nie na temat.Najlepszym rozwiązaniem będzie jeśli nad wszystkim będą trzymać pieczę po prostu znawcy tematu ( kilka osób) same filmiki instruktażowe bardzo dużo dają.

Lipiec 19th, 2011 at 3:05 pm
Matteu pisze:

„Czy serwis o kulturystyce bez forum to dobry pomysł?”
Odpowiedź na to pytanie dla mnie jest oczywista: pomysł świetny!

Na stronę TrenerOK trafiłem dopiero nie dawno i całkiem przypadkowo. Teraz męczy mnie pytanie dlaczego dopiero teraz napotkałem się na tą stronę!
Zero bzdurnych for, na których wątpliwi znawcy wypisują wątpliwe ćwiczenia i plany treningowe,a młodzi ludzie bezmyślnie to stosują.

Porady prosto od profesjonalistów i mistrzów w swojej dziedzinie.
Bardzo ważne ćwiczenia dokładnie pokazane i opisane. Żaden szczegół nie zostaje pominięty. Filmiki proste ale jakże treściwe.
Stonka ta jest dla mnie kopalnią wiedzy kulturystycznej.

Wyniki i osiągnięcia załogi TrenerOK są niesamowite!
Panowie pokazują że uczciwym treningiem i ciężką pracą można osiągnąć sukces :) !
W dzisiejszych czasach ludzie zafascynowani są „Pudzianami” i „HardkorowymiKoksami”, ciekaw jestem jak będą wyglądać i jakie będą mieć osiągi ci przed chwila wymienieni w wieku pana Jana czy Ryszarda :)

Pozdrawiam całą ekipę i życzę stronie sukcesów!

Lipiec 19th, 2011 at 3:24 pm
Włodzimierz pisze:

Dziękuję Wam Panowie.

Lipiec 19th, 2011 at 3:26 pm
Łukasz pisze:

Witam. Zgadzam sie z poprzenimi wypowiedziami, ponieważ także uważam iż forum nie jest potrzebne, prawda jest taka jak powiedział Mirosław bardzo dużo tematów na forach w dodatku o czymś zupełnie innym niż pokazuje temat, albo jeden post i nic więcej. Ja również jestem użytkownikiem portalu TrenerOk i jestem w 100 procentach usatysfakcjonowany poziomem filmów instruktażowych i niezwykle cennych wskazówek.

Lipiec 19th, 2011 at 3:32 pm
Łukasz pisze:

A i zapomniałem o Najważniejszym Wszystkiego Najlepszego Panowie!!!

Lipiec 19th, 2011 at 3:35 pm
Rysiu L pisze:

Myślę, że Pan Leszek ma rację odnośnie zakładania forum. W serwisie tym jest tyle filmików i porad, że mogą zadowolić każdego. Wiele razy korzystałem z zawartych tu rad. Wiedza jest usystematyzowana i konkretna, oparta na ogromnym autorytecie zespołu jaki tworzycie.

Lipiec 19th, 2011 at 7:56 pm
tomasz pisze:

najlepszy serwis o tej tematyce , coś pięknego kawał dobrej roboty

Lipiec 20th, 2011 at 12:04 pm
Stefan pisze:

Witam i Wszystkiego Najlepszego w dalszej pracy.
Jestem Panowie z wami od początku, wszystko co mi jest potrzebne mam na miejscu w waszym serwisie.Polecam każdemu ten serwis kto szuka fachowych porad.Serdecznie pozdrawiam:)

Lipiec 20th, 2011 at 7:04 pm
Mirosław z Bielawy pisze:

Ćwiczę od kilku lat z rożnymi efektami. Po zapoznaniu się z filmami instruktażowymi oczy mi się otworzyły ile błędów popełniałem. Dziękuję za profesjonalizm i za to, że się dzielicie swoja wiedzą z innymi. Pozdrawiam i życzę dużo dobrego.

Lipiec 22nd, 2011 at 6:10 am
zbigniewus pisze:

Dla mnie brak forum to zaleta bo tylko wprowadziło by chaos…..
Jezeli mam pytania to po prostu pisze a na odpowiedz dlugo nie czekam wiec jak dla mnie jest ok. Filmiki sa świetne jeszcze tylko troszkę więcej odnosnie suplementacji i będzie super…..
pozdrawiam

Lipiec 24th, 2011 at 5:37 am
Waldek pisze:

Witam .Mam 53 lata i trenuję od 18 tego roku .zycia,trafiłem na wasza strone przypadkowo.Mimo sporej wiedzy na temat kulturystyki wiele informacji podawanych przez was w prosty i przystepny sposób wykorzystuję w swoim treningu i diecie.Temat jest bardzo obszerny więc zawsze coś ciekawego wychwytuję .Bardzo wazne jest to że propagujecie zdrowy styl życia i treningu i sami dajecie przykład że można być zdrowym i mieć świetną sylwetkę nawet po 50-tce,czego przykładem jest tez moja skromna osoba.Pozdrawiam serdecznie.

Marzec 22nd, 2012 at 2:41 pm
Bartek pisze:

Witam, często piszę do Pana Leszka z pytaniami, bo wiem, że dostanę konkretne odpowiedzi. Natomiast na forach czy to sfd, czy kfd znajdują się setki ekspertów, którzy udzielają porad, bo im się tak wydaje. Na konkretne pytanie można dostać 100 różnych odpowiedzi.

Marzec 23rd, 2012 at 8:30 pm
Dawid pisze:

Strona TrenerOk jest fantastyczna. Polecił mi ją Pan od W-f. Dzięki poradom Ryszarda Rećko i Jana Łuki zrobiłem ogromne ale to ogromne postępy. Chce Podziękować Panom i Panu Leszkowi Kaiserowi który prowadzi tę stronę

Październik 28th, 2014 at 11:34 pm
marek pisze:

Jestem ektomorfikiem.ile cwiczen pownienem wykonywac na dana grupe i ile serii ico ma najwiecej weglowodanow i bialka czy dobra jest glukoza w proszku prosil bym o odpowiedz serdecznie. Pozdrawiam ,ponad rok cwiczylem na silowni i nie mialem jakis sukcesow

Październik 29th, 2014 at 9:37 am
adminleszek pisze:

2 ćwiczenia na grupę mięśniową po 4-5 serii to najogólniejszy model. Ektomorfik powinien trenować stosunkowo dużymi ciężarami – tak by średnia powtórzeń w serii była ok. 6-8 w seriach głównych.
Glukoza może być jedynie przyjmowana po treningu. Koniecznie zadbaj zwłaszcza o posiłki około-treningowe
http://www.trenerok.pl/posilek-potreningowy/

Listopad 2nd, 2014 at 6:59 pm
Marek pisze:

Jaki odpoczynek miedzy seriami.dla ektomorfika czy seria za seria bo jak tak wczesniej cwiczylem. Bez odpoczynku inie wiem czy dobrze .Prosze o porade czy przerwy rozgrzewkowe liczyc .co z czym cwiczyc Pozdrawiam cala ekipe.

Listopad 3rd, 2014 at 9:30 am
adminleszek pisze:

Ektomorfik potrzebuje mieć najdłuższe przerwy: między seriami rozgrzewkowymi ok 1,5 min, miedzy seriami głównymi ok 3 minut.

Listopad 4th, 2014 at 7:16 pm
Marek pisze:

Musle nie sa wskazane,a platki osiane ,moga byc czy platki jeczmienne czy zytnie i czy mozna je dodac do posilku prosze o rade ile ektomorfik ma robic serii. Glownych nie liczac rozgrzewkowych pozdrawiam i czelam na odpis

Listopad 13th, 2014 at 10:44 am
Marek pisze:

Czy proste cwiczenia stosowac na bady bulding i jakie najlepiej ,czy sztanga i sztangieki plus drazek oraz porecze z obciszeiem wydtarczy czy moze gumy.Za porade dzieki Pozdrawiam

Listopad 13th, 2014 at 3:21 pm
adminleszek pisze:

Gumy mogą być dobrym uzupełnieniem, ale najważniejsza jest sztanga i sztangielki w treningu na rozwój muskulatury czy siły.
Drążek i poręcze to świetne przyrządy do rozwoju masy i siły, zwłaszcza pleców, ramion, brzucha a nawet klatki piersiowej

Listopad 13th, 2014 at 3:22 pm
adminleszek pisze:

Kukurydziane odradzam, prawie same węglowodany i to proste. Owsiane i jęczmienne są OK, ale te nieprzerabiane.

Listopad 16th, 2014 at 1:30 pm
Marek pisze:

Ile razy jesc platki na dzien czy tylko w dni treningowe.?

Grudzień 3rd, 2014 at 11:16 am
adminleszek pisze:

Płatki owsiane – w dni nietreningowe góra 1 raz dziennie, np rano, w dni treningowe można jeszcze dołożyć porcję po treningu

Zostaw komentarz