Raport na temat układania skutecznych planów treningowych   Listopad 26th, 2011

Większość trenujących zniechęca się do roku swojej przygody z siłownią. Głównym celem na początku jest zdobycie większych mięśni Po tym czasie brak efektów jest czynnikiem najbardziej demotywującym. Najważniejszym czynnikiem odpowiadającym za efekty jest trening na masę.

Obejrzyj krótki film będący raportem dotyczącym trudności w układaniu skutecznych planów treningowych

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

Napisz w komentarzu co myślisz o raporcie czy oddaje pełen obraz zagadnień związanych z tworzeniem skutecznych planów treningowych. Co w twoim przypadku jest największym problemem.

Tags: ,
This entry was posted on sobota, Listopad 26th, 2011 at 6:42 pm and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.You can leave a response, or trackback from your own site.

17 komentarzy

Listopad 27th, 2011 at 12:02 am
rafał pisze:

Miłą chęcią mogę przyznać że ten kurs jak skutecznie układać plany treningowe dla zaawansowanych będzie czymś na co czekałem. Analiza ankiety poruszyła wszystkie zagadnienia w moim odczuciu i mam nadzieję że inni ankietowi-cze zgodzą się z moja opinią. Chciałem pogratulować panu Leszkowi Kaiserowi za kawał dobrej roboty za wkład w pracę. Pozdrawiam

Listopad 27th, 2011 at 1:19 am
Witek pisze:

Cieszą mnie wyniki ankiety, sam niestety nie wypełniłem. Widać, że ludzie chcą i szukają rozwiązań. Jak powiedział prowadzący, a to mi najbardziej utkwiło – zmieniać cykl co 5-6 tygodni. Kiedyś o tym zapomniałem i był zastój. Powodzenia wszystkim.

Listopad 27th, 2011 at 2:46 am
Milox pisze:

No u mnie jest bardzo trudno dobrac wlasciwe czwiczenia, ktore na mnie najbardziej dzialaja.
Czasami nie jestem pewien czy trenong na dana partie miesni wystarczylo, gdysz nie czujes nie zmeczony.
Mam tez problem z koncentracja na danych partiach miesni naprzyklad podciaganie szerokim chwytem czuje bardziej jak Bicepsy pracuja albo wiasolowanie sztaga tak jak by barki pracowaly zamias plecow, wydaje mi sie ze potzebuje jakies inne czwiczenia zeby sie poduczyc do tej techniki wykonywania tych czwiczen?
pozdrawiam

Listopad 27th, 2011 at 10:53 am
mama pisze:

po wysłuchaniu mysle ze jest to cos na co młodzi i stazy adepci kulturystyki czekali długo sam jestem ciekaw jak bedzie wygladał cały materiał jesrem pod wrazeeniem pozdrawiam cały zespół i zycze powodzenia

Listopad 27th, 2011 at 10:55 am
mama pisze:

po wysłuchaniu mysle ze jest to cos na co młodzi i stazy adepci kulturystyki czekali długo sam jestem ciekaw jak bedzie wygladał cały materiał jestem pod wrazeniem pozdrawiam cały zespół i zycze powodzenia

Listopad 27th, 2011 at 11:17 am
Filip pisze:

Witam Panie Leszku.
Materiał pierwszorzędny! Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zagadnieniami poruszonymi w raporcie. Widać, że większość z „nas” trenujących lub zaczynających treningi ma podobne problemy do rozwiązania. Rozwiązanie aspektów zawartych w raporcie będzie bezcennym źródłem informacji. Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam bardzo serdecznie, bardzo dziękuję za czas poświęcony na opracowanie raportu i życzę wszystkiego dobrego. Wspaniała praca. 8)
P.S.
Proponował bym dość dużo miejsca poświęcić na zagadnienie motywacji. Myślę że obok odpowiedniej diety jest to żelazna podstawa do tego aby osiągnąć swoje cele.

Listopad 27th, 2011 at 4:05 pm
kuba pisze:

Ankieta pokazuje wszystkie problemy z jakimi borykają się osoby trenujące dzięki temu kursowi wielu z nas może zrobić ogromne postępu i wreszcie przełamać zastój.

Listopad 27th, 2011 at 8:13 pm
Paweł pisze:

Zagadnienia raportu spełniły moje oczekiwania. Muszę tylko nadmienić jedną kwestie, dotyczącą analizy uczestnictwa ankietowanych biorąc pod uwagę staż trenowania. Zagadnienie z ankiety „ile czasu trenujesz” i wybór odpowiedzi „do roku czasu”, nie wiem do końca czy tyczy się ludzi, którzy zaczęli dopiero przygodę z siłownią, czy również ludzi, którzy mieli długą przerwę w trenowaniu i również wybrali to samo. Zmierzam do tego, iż analiza dalszych wyników np: wzrostu mięsni, może być zafaszowana, ponieważ uważam, że większość uczestników ćwicząc wcześniej i powracając po czasie do treningów będą mieli lepsze osiągi od początkujących. Mówię tutaj o tak zwanej „pamięci mięśni”.

Listopad 27th, 2011 at 10:23 pm
adminleszek pisze:

Pawle, absolutnie się z Tobą zgadzam, że mięśnie maja swoją pamięć. Myślę, że zgodzisz się jednak z wnioskami, że efekty treningu zależą prawie proporcjonalnie do stażu treningowego, przynajmniej w początkowym etapie do kilku lat. Ale i potem to staż też jest wielkim „kapitałem”, co pokazuje chociażby przypadek Jana Łuki, który ważąc 83 kg bije w żelaznym ciągu wszystkich 130 kilogramowych strongmanów a w podciąganiu na drążku nie ma póki co sobie równych…

Listopad 27th, 2011 at 11:57 pm
tomasz pisze:

Witam serdecznie!
Raport o planach treningowych wydaje sie obejmowac wiekszosc zagadnien zwiazanych z treningiem. jezeli ma to byc program dla zaawansowanych a sa tacy,ktorzy cwicza dluzej niz 7 lat to wydaje mi sie, ze poza silownia w domowych warunkach raczej ciezko jest robic znaczne postepy – to w sprawie wyboru sprzetu.Chodzac na silownie oczywiscie preferuje cwiczenia na wolnych ciezarach ale to sa przeciez: sztangielki od malych do duzych, hantle, sztangi duze, male, proste, lamane z mozliwoscia doboru rozmaitych ciezarow. Gdyby to mial byc caloroczny program treningowy to rozumiem, ze z podzialem na okresy wprowadzajace, masy ale i sily(bo co warte wielkie miesnie nie poparte sila-i tu klania sie np.metoda dynamicznych powtorzen albo ekscentryczna), przejsciowe i wypoczynku. Do tego oczywiscie przyklady diety i suplementacja.
Jestem pelen uznania dla profesjonalizmu ekipy ,,trenerOK,, mysle, ze swietnie poradza sobie z zebraniem tego wszystkiego w logiczna calosc i pozdrawiam serdecznie.

Listopad 28th, 2011 at 5:16 pm
Paweł pisze:

Myślę ,że raport jest konkretny i da nam „ćwiczącym” do myślenia ,pozdro

Listopad 29th, 2011 at 12:46 am
Piotr pisze:

Jesli beda jeszcze porady dla np „ektomorfika” to ok,pozdrawiam:)

Listopad 29th, 2011 at 8:47 pm
Rysiu L pisze:

Rozłożyliście wszystkie moje błędy na czynniki pierwsze Panowie. Jesteście super, świetny pomysł z tą ankietą. Pozdrawiam cały zespół :)

Listopad 29th, 2011 at 10:13 pm
elriv pisze:

Doskonale zrodlo rzetelnych informacji.
Tak trzymac.
Mnie interesowaloby leczenie kontuzji.
Co robic w przypadku miesnia ,a co stawu.
Kiedy cwiczyc ,a kiedy zrobic przerwe.
Jak regenerowac kontuzjowane stawy: glukozamina, a moze dodac jakis skladnik do diety ?
Pozdrawiam.

Listopad 30th, 2011 at 9:27 am
adminleszek pisze:

Elriv, O problemach zdrowotnych jest pod linkiem
http://trenerok.pl/index.php/faq/jak-dbac-o-zdrowie/82-trening
Po pierwsze trzeba dociec charakter kontuzji, tzn co jest nie tak i tu czeka wizyta u lekarza specjalisty. Będziemy jeszcze nie raz do tej sprawy wracać bo to szeroki wątek i tu się nie wyczerpie tematu.

Listopad 30th, 2011 at 9:31 am
Przemek pisze:

Raport ten to naprawdę świetny pomysł. Jestem w grupie 10 % , trenuję „grubo” ponad 10 lat . Szkoda, że kilkanaście lat temu nie było tego raportu ;) Pozdrowienia dla Autora!

Czerwiec 28th, 2012 at 10:20 am
box3r pisze:

Świetny materiał – Zainspirowało mnie to do kliku artykułów na blogu. Zwłaszcza, że przewodni jego temat to też Trening na masę. Zastanawia mnie tylko czy wyniki,że jest np mniej ćwiczących o dużym stażu nie jest spowodowane tym ze ci starsi poprostu mniej chetnie wypelniali ankiete. Po prostu jest ich mniej do pozniejszej analizy. Nie mniej daje to spory pogląd na sytuacje – fajne, naprawde fajne. Zwłaszcza ze zawodowo zajmuje się analityką taki temat jest dla mnie połączenieniem pracy i przyjemności :)

Zostaw komentarz